![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Prenesite 3 brezplačne priročnike, ki vam bodo pomagali pri uporabi LinkedIna:
Ček-lista za LinkedIn stran, 140 idej za LinkedIn objavo in Najboljše prakse za LinkedIn objavo.
LinkedIn stran je dinamično marketinško orodje in za uspešno komunikacijo je nujno, da jo povsem dopolnite. LinkedIn pravi, da boste z objavami dosegli do 30 % več uporabnikov, če bo vaša LinkedIn stran optimizirana. Zato si res vzemite čas in jo uredite. Zelo priporočam, da ne kopirate besedil s spletne strani. Izognite se tej skušnjavi.
V e-priročniku vas pospremim korak po korak, kako optimizirati LinkedIn stran z uspeh.
Besedilo priročnika je v angleščini.
Vse od izobraževalne vsebine, korporativnih objav, zanimivosti iz vaše panoge, besede direktorja, promocijske vsebine, video in še več. Priročnik vam bo dal 140 idej in formatov za vsebine, tako da boste vedno imeli kakšno idejo na zalogi.
Natisnite si seznam in ga prilepite k računalniku, da vam pomaga pri kreativnosti in navdihu.
Ni naključje, katera objava na LinkedInu dobi več odziva. Sicer ne obstajajo stroga pravila, kaj pomeni uspešna objava (kar se tiče vsebine), lahko pa sledite smernicam, ki pomagajo pri dosegu in odzivu. Vsaka objava mora seveda dati vrednost vaši mreži kontaktov.
Naučite se, katere elemente mora imeti vsaka objava na LinkedInu (na profilu ali strani).
Manca Korelc © Vse pravice pridržane. 2021
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.